تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


    یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین مهارت‌هایی که سازمان‌ها و افراد کشورمان باید به خوبی بیاموزند و درک کنند، مدیریت زمان است. در این گزارش نگارنده با تکیه بر کتاب «نگرشی متفاوت به مدیریت زمان» از دکتر علی دیواندری در تلاش است مهم‌ترین راهکارهای عملی برای مدیریت زمان را تشریح كند. در این بخش به عوامل کلیدی برای مدیریت فردی زمان اشاره می‌شود و هفته آینده به عوامل سازمانی آن می‌پردازیم. همان‌طور که در شکل پایین نشان داده شده است، چهار موضوع کلیدی برای مدیریت فردی زمان حائز اهمیت است که در ادامه در خصوص هر کدام از این عوامل توضیح داده شده است......مراجعه به ادامه مطلب

     


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : مدیریت ,زمان ,عوامل ,برای مدیریت ,فردی زمان ,مدیریت فردی ,کلیدی برای ,مدیریت زمان ,

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز چهار شنبه 3 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر